woensdag 8 augustus 2012

~ Vervolgje van 'opruimen'

Ik zou zoveel teksten over kunnen typen ,
zoveel lieve woorden die ik tegenkwam op de kaartjes die ik aan het uitzoeken was.
Maar ja, dan is deze blog niet meer helemaal van mij, dan kopieer ik alleen maar woorden.
Maar deze wil ik gewoon nog even delen met jullie.
Ik haal hier troost en kracht uit,
vind m echt de moeite waard om met jullie te delen.
En dan zal ik stoppen met alleen maar teksten over te typen,
en weer mijn eigen woorden gebruiken.

Geluk
is niet altijd met ons
soms zit het even tegen
Weet
dan dat je naasten hebt
die helpen schuilen
tegen de regen.

Steun
zit in allerlei
dingen
Een handdruk
een kus
of een lieve lach
en soms zit het in een kaartje
zo'n lief gebaar
geeft kleur aan jouw dag.

Heb vertrouwen in
de toekomst
er is zoveel
warmte om je heen
En mocht jij je toch even
eenzaam voelen
Weet,
je bent nooit echt alleen ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten