woensdag 29 augustus 2012

~ Haakles deel 2 ~

 
Ik heb vanavond de vaste haaksteek geoefend.
Ziet er best goed uit he? .
 
 
Maar.....
ja echt er komt een maar....
Ik moet zo lachen om mijzelf,
want ik begrijp de beschrijving van mijn haakpakket echt niet.
Dus jullie mogen met mij meelachen hoor,
hoe meer er mee lachen hoe gezelliger het is.
Ik lees het tig keer door...
maar het komt niet aan bij mij hoor,
het levert eigenlijk alleen maar meer vragen op.
 
 
Maar ik geef niet op,
het zal en het moet mij gaan lukken.
Hele volksstammen haken,
dan moet ik het toch ook kunnen?
 
 
Ik ga mij gewoon verder verdiepen in de wereld van het haken,
struin internet af,
lees de beschrijving nog tig keer door,
ga You Tube nog meer bekijken.
Het komt goed,
echt waar.
En ik hou jullie gewoon op de hoogte,
hebben jullie ook iets te lachen als jullie dit lezen.
Mijn naam is Bea,
ehm....
Crea Bea !
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten