donderdag 30 augustus 2012

~ Haken deel 3 ~

Op speciaal 'verzoek' van mijn lieve creatieve sis,
nog even een haakblogje van mij.
En dat terwijl ik nu nog niet eens mijn haaknaald en het garen vast heb gehouden.
*dus helaas geen foto's deze blog*
Maar niet getreurd,
want ik heb wel een You Tube filmpje over
het haken van een lapje.
*wat voor jullie creatievelingen best wel ergggg saai moet zijn*
Want tja,
zo'n filmpje is zoveel duidelijker dan woorden in een gebruiksaanwijzing.
En dit hoort dan ook bij mijn plan van aanpak,
*filmpjes kijken over haken op You Tube*
want ik moet en zal dat tasje gaan haken.
 
*best irritant als je een facebookbericht leest dat Diana haar tasje al af heeft...hahaha*
 
 
 
 
*Sis, ze hadden mij beter Jolanda kunnen noemen en dan jou de naam Bea (Crea Bea) geven*
 
Wordt zeer zeker vervolgd......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten