dinsdag 28 augustus 2012

~ T valt nog niet mee ~

En zo ben ik met volle moed,
vol enthousiasme,
naar het Kruidvat gegaan.
Ik moest en zou het haakpakket halen,
hopend dat het niet uitverkocht was.
En yes, this was my lucky day,
nog een heel vol rek met alle kleuren.
Vol enthousiasme heb ik 2 kleuren uitgezocht,
want stel je nou voor dat ik het heel erg leuk ga vinden.....
 
 
Mike is bij mij,
en tja,
Kruidvat heeft natuurlijk ook super leuke dingen voor kids.
Dus ach, hij mag van mij wel dat kleipakketje van Cars,
t is tenslotte nog vakantie.
 
 
Ik kan niet wachten,
het liefst begin ik meteen.
Maar ja,
Mike wil natuurlijk eerst gezellig met mij zijn knutselsetje
uitproberen.
*natuurlijk doet mama dat ! *
 
 
Ik begin de gebruiksaanwijzing te lezen
van mijn haakknutselpakket....
Ehm...
watte?
Ehm.....
de moed zakt al een heel klein beetje in mijn schoenen.
Wat staat er toch allemaal?
 
 
Lang leve Twitter,
lang leve Facebook.
Zet erop dat je iets niet snapt,
en iedereen denkt met je mee,
fantastisch toch !
*complimenten voor iedereen die mij tips heeft gegeven*
Ik heb een plan van aanpak gemaakt,
jaja ik maak er een echte studie van.
Ik heb besloten dat ik gewoon eerst alle steken ga oefenen.
Mijn creatieve zus vertelde al dat je het haken heel goed weer uit kan halen.
*je hebt helemaal gelijk lieve sis*
 
 
Mijn plan van aanpak is vanavond begonnen met de 'losse' steek.
En ik moet zeggen,
als je dan eenmaal zo bezig bent,
is dat best relaxed
*jaja lieve sis, weer heb je gelijk*
 
 
 
Morgen ga ik een andere steek oefenen,
wat een goed plan van aanpak he?
Mijn tas is vast en zeker volgend jaar wel een keer af.
*als het meezit * ;)
 
 
 
 

 


1 opmerking:

  1. Wat ben je toch een heerlijk mens! Mensenmens!!!!

    Liefs Maydana

    BeantwoordenVerwijderen