vrijdag 10 augustus 2012

~ Aangestoken ~

Aangestoken,
nee geen vuur
of is het wel een soort vuur?
Aangestoken
Aangestoken
of is geïnspireerd een beter woord?
De zin zegt het natuurlijk al;
geef jij het door....





Tijdens het opruimen (jaja, weer dat opruimen van mij)
kwam ik een doosje tegen
een doosje met daarin een boekje en een dolfijntje
ooit gekregen na het overlijden van ♥Patricia.
Het boekje bevat troostende, krachtige, motiverende
woorden.
Het is de bedoeling dat het gehele doosje doorgegeven wordt
nadat je er zelf uit gehaald hebt wat je eruit wil halen.
Tja, en nu voel je 'm al aankomen,
dat is wat ik heb gedaan.
Vandaag heb ik het op de post gedaan,
en hopelijk ontvangt degene het doosje morgen.




Toen ik na zat te denken over wie het doosje van mij zou krijgen,
kwam ik er achter dat er zoveel mensen die ik ken in aanmerking zouden komen.
Want wees eerlijk,
ieder huisje heeft zijn of haar kruisje.
Een keus moest ik wel maken,
al had ik dit doosje naar iedereen willen sturen waarvan ik weet dat hij of zij het kan gebruiken...
Maar ja,
ik had maar 1 doosje.....
en de ontvanger zal ooit
dit doosje zelf doorgeven,
want dat is de bedoeling van het doosje.....





Het voelt fijn
dat het doosje onderweg is....
En nu maar hopen
dat de ontvanger er kracht, troost , motivatie uithaalt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten