maandag 6 mei 2019

Heerlijk


"Voel jij je ook soms zo alleen,
met al die mensen om je heen? " 



Ik weet het,
K3, dat is toch leuk voor kinderen? 
Ach, 
ergens ben ik toch ook gewoon nog een groot kind 😉? 

Dit nummer van K3,
ik kan het niet draaien zonder tranen in mijn ogen te voelen. 
Dit nummer,
💓Patricia draaide deze altijd voor mij.
"Mam, dit vind jij toch zo'n mooi liedje?"
 En wees eerlijk,
of je nu kind bent of niet,
luister (of lees) de tekst eens.
Mooi toch? 

Muziek,
wat hou ik ervan!




Within Temptation,
wat een dijk van een stem heeft deze zangeres.
En wat heerlijk om deze muziek op standje keihard te draaien. 
Ooit bij een optreden van hun geweest,
in Lemelerveld ( jaja, je leest het goed...Lemelerveld)
Voor de mensen die echt geen idee hebben waar Lemelerveld ligt,
die verwijs ik naar Google 😉
Wat was dat waanzinnig te gek!
Heerlijke herinneringen heb ik daar aan. 



Doe Maar,
wat werd deze muziek veel gedraaid bij ons thuis. 
Ik werd aangestoken door mijn zus,
die een mega grote fan was van Doe Maar. 
Heerlijk om zo nu en dan weer eens een nummer te draaien van Doe Maar, 
en dan lekker mee te zingen. 

Muziek,
aan het ene nummer kleeft een mooie herinnering,
aan het andere misschien een minder mooie.
Bij het ene nummer voel je je misschien blij,
bij het andere misschien wat minder.
En wat dacht je van zo'n nummer,
waar je bijna niet bij stil kan zitten? 
Of zo'n nummer,
die je wel mee moet zingen omdat het zo aanstekelijk werkt? 

Muziek,
die kan zelfs mijn maandag opvrolijken.
Deze maandag positieve blog is dan ook getypt 
met heerlijke muziek aan op de achtergrond. 


Duik maar even lekker Youtube op,
duik in het verleden,
of duik in het heden.
Zing,
dans,
geniet!

🎵

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten