woensdag 8 februari 2012

Geen digitale post

Internet,super uitvinding, zoek je iets,duik het internet op en je vind het ! De mail vind ik ook een super uitvinding,niks mis mee.
Maar toch blijft het z'n charme hebben om via de brievenbus post te ontvangen, en nu heb ik het niet over die rekeningen enzo,maar leuke post, een lief kaartje, een gezellige brief, en tegenwoordig bestaan er ook leuke brievenbuscadeautjes!



Ik was dan ook meteen enthousiast toen mij zus vertelde over "postcrossing". Ik ben altijd al van het brieven schrijven geweest, kaartjes sturen. Dus dit is helemaal mijn ding!


Ik ben vandaag precies 37 dagen lid op www.postcrossing.com en ik heb 10 kaarten ontvangen. K vond het daarom wel leuk om met dit aantal een blogje te maken met een fotootje van mijn 10 ontvangen kaarten. Mijn tien kaarten komen uit verschillende landen,namelijk : Belgiƫ, USA,England,2 keer WitRusland, 2 keer Nederland, Frankrijk, Italiƫ en Duitsland.


T leuke aan postcrossing vind ik dat  het voor mijzelf een verrassing is waar ik een kaart naar toe mag sturen,maar dat het ook iedere keer een verrassing is van wie ik een kaartje krijg.
Ook vind het ik erg leuk om speciale kaarten uit te zoeken, en daar is internet dan ook fantastisch voor.Zoveel sites die inspelen op postcrossing, echt leuk! En ik weet wel,je kan ook gewoon naar de winkel gaan om een kaart te kopen,maar ach, k vind het ook leuk om webwinkeltjes een handje te helpen.
Ook kan ik zo mijn Engelse taal weer een beetje bijhouden. Ik red mij wel met Engels hoor,maar als je dan zo aan t schrijven bent,moet je soms toch wel weer nadenken hoe je iets verwoord in het Engels (en tja, dan hebben wij natuurlijk weer internet voor het vertalen ,hahaha)

Ik denk dat ik het postcrossing nog wel even vol ga houden, dus waarschijnlijk komt er nog wel weer een keer een blogje hier over. (en nu wilde ik bijna mijn naam hier onder gaan schrijven,maar ja,het is internet he? )

1 opmerking:

  1. Leuk hoor, zoals je weet vind ik ook dat brievenbuspost iets speciaals heeft!!

    Veel plezier met Postcrossing!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen