maandag 13 februari 2012

De liefde

14 Februari , we weten het allemaal, Valentijnsdag !
De dag waarop wij onze liefde mogen verklaren, en dit mag zelfs anoniem. Nu heb ik zelf nog nooit een anonieme Valentijnskaart ontvangen hoor (en nee dit is geen sollicitatie naar een anonieme kaart,haha).





Valentijnsdag, het is leuk gevonden,maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo heel veel mee. Ik vind het leuk om overal hartjes en lieve dingen te zien,maar ik ben toch van mening (noem mij maar saai,hahaha) dat de liefde iedere dag verklaart moet kunnen worden.
Want liefde is iets wat ik iedere dag voel. Liefde voor mijn vriend, liefde voor mijn kind,liefde voor mijn engeltje ♥Patricia, liefde voor mijn ouders, liefde voor mijn zus en broers, en ga zo maar door. Ik vind dat ik iedere dag de liefde mag verklaren, en ik ben daar geen Valentijnsdag voor nodig!



Maar voor iedereen die deze dag wel fantastisch vind : Fijne Valentijnsdag wens ik jullie, hoop dat er veel liefdeswensen op de mat vallen, de mailbox vullen, de TL van Twitter overgaan, Facebookpagina's vol en zo kan ik nog wel even door gaan (maar dat ga ik niet doen,hahaha) Fijne Valentijnsdag! Geniet van de liefde , iedere dag ! En iedere dag mag je laten weten dat je van de ander houdt !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten