donderdag 15 december 2011

Waardevolle dag

Wat was het een waardevolle dag vandaag.
Want wat is het heerlijk om gezellig bij elkaar te kunnen zijn om te kletsen en te knutselen tegelijk.
Vanmorgen was een ochtendje die waardevol was, samen met mijn lieve zus en mijn lieve moeder.
Wat ben ik dankbaar dat ik van hen kan genieten, want tja, ik weet hoe snel dit anders zou kunnen zijn.


Zuslief
Mijn lieve zus had mij en mijn moeder uitgenodigd om gezellig een kerstkrans te gaan maken.
En tja nu is creatief zijn niet mijn sterkste kant, mijn zus heeft namelijk alle creativiteit al ingepikt en zij was hier eerder op aarde,hahahaha.
Maar het ging natuurlijk ook niet om wie het creatiefste was deze ochtend maar om het samenzijn, gezellig, fijn, warm.




Mijn lieve zus zou mijn zus niet zijn als zij niet alles tot in de puntjes geregeld had. Zij had overal aan gedacht, alle freubeldingetjes, kersttakken, maar ook heerlijke warme chocomelk,suikerbrood en voor de lunch heerlijke erwtensoep met een broodje.


Ik moet zeggen dat onze creativiteit ons niet in de steek gelaten heeft, of ik bedoel dan eerder dat de creativiteit MIJ niet in de steek heeft gelaten,hahaha, want mijn zus en moeder zijn wel crea. Alledrie hebben wij er wat moois van gemaakt.

Mama haar krans,Bea haar krans en Jolanda *zus* haar krans

1 opmerking:

  1. Hey hallo zusje, wat leuk ook een blog van jouw! Gaat je zeker weer hele leuke nieuwe contacten opleveren :) En gisteren was helemaal leuk! In 2012 gaan we zeker weer een keer iets leuks samen doen! Liefs, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen