vrijdag 30 december 2011

Terugkijken en vooruitkijken?

Het oude jaar bijna ten einde,een heel nieuw jaar weer voor ons.
Zo'n moment dat veel mensen terug gaan kijken op het afgelopen jaar en veel mensen weer vooruit gaan kijken naar het nieuwe jaar.
Aan de ene kant een leuke gewoonte,maar aan de andere kant ook best raar *vind ik dan*.
Want waarom speciaal in deze tijd,want dit kunnen wij toch ieder moment van het jaar doen?

De goede voornemens vliegen mij om de oren en over het beeldscherm,maar hoeveel goede voornemens werken nu echt? Zoveel goede voornemens zijn voordat de maand januari af is gelopen , al mis gelopen.
Ik doe dan ook niet aan goede voornemens *mijn gewicht in de gaten houden moet ik mijn hele leven al ,hahaha* .
En terugkijken, tja, waarom terugkijken op het afgelopen jaar? Dat is toch al geweest? *ik vond vroeger op school geschiedenis ook nooit interessant*

Lieve iedereen die dit leest, of je nu wel of niet terug kijkt of je nu wel of niet voor uit gaat kijken, het jaar 2011 is bijna ten einde, en 2012 staat op ons te wachten!
Ik wens jullie allemaal een fantastische jaarwisseling, met veel gezelligheid, veel mooie momenten, maar kijk ook goed uit voor rondvliegend vuurwerk en andere opstakels.
Voor hen die de jaarwisseling minder feestelijk vinden, jullie wens ik wat bijzondere momentjes,hoe klein ze ook mogen lijken!
En ik wens iedereen voor het hele nieuwe jaar 2012 alle goede dingen, liefde,geluk,gezondheid,gezelligheid,maar ook aandacht voor de mensen om je heen.Maak er een jaar van waar jij jezelf lekker bij voelt !




*Proost*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten