maandag 31 december 2018

The End....



 2018,
ik zeg bijna daaaaaag 2018.
 De laatste dag van het jaar 2018 is ingegaan.
In de verte zie ik 2019 al bijna verschijnen.
 Mijn laatste maandagpositieveblogdag van dit jaar 2018,
ik typ deze nu.









 
Op de achtergrond klinkt Q - Music met de Top 500 van het foute uur.
Stuiterend achter de pc tik ik deze blog. 
Wat een heerlijke lekkere gave muziek.
 Gelukkig is er altijd muziek,
vrolijke muziek, 
meezing muziek,
dansmuziek,
wiebelmee muziek,
herinneringenaan muziek.
Muziek,
waar zou ik zijn zonder muziek?






Buiten wordt er al volop geknald,
ik denk niet dat veel mensen zich houden aan het tijdstip van 18.00 uur. 
Ik vind het maar rumoerig, 
en dat is mijn hondje Roos met mij eens. 
Ik vind oudjaarsdag sowieso een rommelige dag,
eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel mee.
Ik hou ook niet van het sentimentele terug-en vooruit kijken,
want het leven komt toch zoals het komt. 
Goede voornemens doe ik ook niet aan,
want wees eerlijk, hoe vaak houden we deze vol? 
En goede voornemens kan je ook op andere tijdstippen van het jaar maken toch? 




 

 





 

Dus,
bijna halloooo 2019.
Een nieuw jaar,
nieuwe ronden,
nieuwe kansen.



Ik wens jullie allemaal een fantastische laatste dag van 2018.
Doe oordopjes in als je het geknal van het vuurwerk zat bent,
doe de bel eruit als je geen zin hebt in gezellige visite,
pak de zoete ranja er maar bij als je geen zin hebt in champagne die toch nergens naar smaakt. 
Ga chagrijnig doen als je totaal geen zin hebt in feestelijk gedoe.  
Kortom, doe waar jij je het prettigst bij voelt. 
Want al is het oudjaarsdag, 
het is ook nog steeds gewoon maandag.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten