maandag 24 december 2018

Speciale wens


Kerst,
 
Ik weet, 
niet voor iedereen zijn dit feestelijke dagen.
Ik weet,
dat er eenzaamheid schuilt achter deuren.
Ik weet,
dat verdriet sommigen naar de keel vliegt. 
Ik weet,
dat lege plekken juist deze dagen extra voelbaar zijn.
Ik weet, 
niet iedereen vindt dit een mooie tijd van het jaar.

Ik wens,
voor iedereen lichtjes in de duisternis.
Ik wens,
wat warmte voor iedereen.
Ik wens,
kleine mooie positieve momentjes voor iedereen.
Ik wens,
dat er juist naar de wat kwetsbare mens wordt omgekeken. 
Ik wens,
voor iedereen kerstdagen met wat licht in de duisternis. 
 
Ik stuur jullie allemaal wat lichtjes,
met mijn wens.
Fijne kerstdagen iedereen. 
 
 

 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige lieve woorden Bea, ik wens jouw hetzelfde toe. Liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen