woensdag 10 mei 2017

Wie ben ik ?




Ik leer mijzelf steeds beter kennen. 
En ik ken mijzelf al aardig goed hoor, 
maar het is altijd leuk om mijzelf nog beter te leren kennen.
Zo maak ik steeds meer kennis met mijzelf. 

(hallo Bea) 





Vandaag een super gesprek gehad bij het UWV.
Ik weet dat het UWV ook vaak slecht in het nieuws is,
maar gelukkig heb ik super ervaringen met het UWV. 
Met een medewerkster van het UWV heb ik testuitslagen besproken. 
Een fijn gesprek over mij, over mijn persoonlijkheid, mijn werkwaarde en mijn interesses. 
Een mooi hulpmiddel bij mijn zoektocht naar een leuke parttime baan. 
Als ik zo zwart op wit zie staan wat er allemaal uit de test is gekomen dan wordt het steeds duidelijker waar ik wel op mijn plek zou zijn, en waar niet. 
En het leuke is dat het eigenlijk een bevestiging is van wat ik al wist. 
Maar er staan ook super leuke dingen in die ik minder goed van mijzelf wist. 
Deze mooie handvatten kan ik mooi vastgrijpen tijdens sollicitaties, maar uiteraard ook in mijn privé leven.  




Ik ben ook thuis bezig met allerlei leuke opdrachtjes voor mijzelf. 
Door alle 'gewone' dagelijkse dingen in het leven sta je soms niet helemaal stil bij jezelf. 
Ik vind het dus heerlijk om op rustige momenten van de dag (ehm,vaak is dat de avond), bezig te zijn met gedachtespinsels op papier zetten. 
Heerlijk met pen en papier, niks geen typewerk, niks geen computer of IPad. 
Heerlijk strepen, pijlen, nog meer strepen, hartjes, kronkeltjes met pen en fijnschrijver. 

Ik ben Bea, 
en ik leer mijzelf nog meer kennen! 
Hoe fijn is dat! 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten