dinsdag 9 mei 2017

Een goede naamkeus


Een bericht op Facebook van ArboPositief Hardenberg
Dinsdag 9 mei 2017 komen ze naar Ommen.

Ik volg ArboPositief via meerdere wegen online, maar ik heb nog nooit een bijeenkomst bijgewoond. 
(Ik ben dan ook nog niet heel lang zonder betaalde baan gelukkig.)

Vandaag heb ik dus voor het eerst een bijeenkomst van ArboPositief bezocht.
En wat doen zij hun naam eer aan! 
Wat een positieve energie straalt af van alle mensen in de ruimte.


 Een fijne groep mensen die allemaal 1 ding gemeen hebben, en dat is dat zij allen zonder betaalde baan zijn.
Maar (en dat is heel belangrijk!)  ook zijn allen erg gemotiveerd om die ene fijne betaalde baan te vinden! 


Hoe fijn is het dan om bij elkaar te kunnen komen om elkaar te motiveren, elkaar tips te geven en ervaringen uit te kunnen wisselen! 

   Met elkaar meedenken.
Elkaar positieve energie geven.
Van elkaar te weten komen waar men naar op zoek is, zodat je misschien een tip kan geven over een werkgever of een vacature. 





Dus,jij die dit nu leest. 
Zit jij zonder betaalde baan thuis? 
Ben je nieuwsgierig naar ArboPositief
Online is al heel veel informatie te vinden.
Snuffel maar eens online.
Geef jezelf een positieve boost in de zoektocht naar werk!
Mijn eerste ervaring is zo positief, dat ik alleen maar de tip kan geven om zeker eens een bijeenkomst te gaan bijwonen. 

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten