woensdag 27 februari 2013

~ Ik wil gewoon mijn kind naar school brengen~

Op de fiets,
zoontjelief achterop.
Onderweg naar zijn school,
maar ook de school waar ♥Patricia op zat.
Op de fiets,
zoontjelief achterop.
Met verschillende gedachten fiets ik dezelfde weg,
met gelukkige gevoelens,
omdat zoontjelief achterop zit,
maar ook dat ene stukje gemis,
wat er altijd is.
En opeens zie ik 'm,
die grote gele auto of is het meer een soort busje?
Op de hoek van het fietspad
waar jaren geleden iets verderop ook zo'n grote gele auto (of soort busje)
stond.
De ambulance.....
en op de grond ligt een persoon,
de ambulancebroeders hebben net de brancard klaargezet....
Ik fiets door,
met nu nog meer verschillende gedachten
en nog meer verwarrende gevoelens erbij.
Zoontjelief moet naar school,
terwijl ik het liefst naar huis ga.....
en een potje wil gaan huilen.........
 
 


4 opmerkingen:

  1. Jee dat is flink heftig, dan komen alle emoties weer in alle hevigheid terug...:(
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, dat is heftig inderdaad... En laat die tranen maar gewoon komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen