woensdag 13 maart 2013

~ Huis aan huis ~

 
 
Iedere woensdag vallen hier de huis aan huis krantjes op de mat.
Eerlijk gezegd staat er niet veel nieuws in, en toch vind ik het altijd even fijn om er toch even door te bladeren.
Het hoort een beetje bij de woensdagavond, even door de weekkrantjes bladeren.
 
Ommer Nieuws heb ik vaak zo uit, tenzij er echt iets 'belangrijks' is gebeurd.
De Toren blader ik door...  de familieberichten en de vacatures bekijk ik altijd wat aandachtiger......  (terwijl ik een super leuke baan heb hoor !)
 
Vandaag viel mij oog toch echt op het volgende gedicht,
geplaatst door nabestaanden die hun geliefde zo missen.
Ik vond dit gedicht zo mooi,
zo vreselijk herkenbaar,
zo ontzettend bijzonder......
Ik moest deze gewoon even delen :
 
 
GEDENKDAG
 
terwijl ik je mis
gedenk ik je
terwijl ik je mis
vier ik je naam
op deze gedenkdag
terwijl ik je mis
noem ik je naam
geeft mij lucht
terwijl ik je gedenk
dank ik je
om wie je was
om wie je nog bent
terwijl ik je dank
je gedenk
je vier
je mis
zoek ik
mijn weg verder
 
 


3 opmerkingen: