maandag 17 september 2012

~ Roze bureautje ~


 
 
Roze bureautje,
het moet er eens van komen.
Ik zal je op gaan ruimen,
en je daarna uit de kamer halen.
Roze bureautje,
geloof mij,
ik ga dit doen met pijn in mijn hart.
 
Roze bureautje,
wat speelde Patricia graag aan jou,
en wat mocht zij graag van die echte meiden stickers op jouw plakken.
 
Roze bureautje,
wat heeft Patricia uren door gebracht achter jou,
met haar vrolijke gekwebbel,
en haar vrolijke gezang.
Roze bureautje,
wat mocht Patricia graag knutselen op jou,
of schooltje spelen.
 
Roze bureautje,
weet je nog,
hoe Patricia deze roze kleur voor jou uitzocht?
Roze bureautje,
ik weet nog dat ik wel even met mijn ogen moest knipperen,
want ohhh jij werd wel erg roze.
Roze bureautje,
wat hield Patricia meteen van jou,
deze knal roze kleur pastte precies bij haar !
 
Roze bureautje,
ik zal met een glimlach aan jou gaan zitten,
en je met een liefdevolle blik leeg gaan halen,
en een traantje tussendoor.
Roze bureautje,
de herinneringen aan jou
en Patricia die neem ik mee de rest van mijn leven.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten