maandag 3 september 2012

~ Friends ~

Begonnen als collega's
een dierbare vriendschap opgebouwd
Samen zwanger
zij een zoon gekregen  juni 1997
ik een mooie dochter  juli 1997
Onze kinderen groeiden samen op
de ontwikkeling ging gelijk op
totdat......
 
Nu is haar zoon 15 jaar
een grote knul
Nu gaat haar zoon
door in zijn ontwikkeling*gelukkig*
Haar zoon
hij heeft een vriendinnetje
Haar zoon
vakantiewerk gedaan
Haar zoon.....
 
Hoe zou ♥Patricia nu zijn?
Wat mis ik haar
en dat doe ik iedere dag
Maar als ik hem zie
ben ik weer even bewust
hoe erg ik mijn meissie mis.
 
Maar wat is de vriendschap
goud waard
Zij en ik
wij delen
lief en leed
Voor haar ook niet altijd makkelijk
mijn verdriet
mijn gemis
Maar wat ben ik trots op haar
zij doet het
en zij doet het fantastisch!
Vriendschap door dik en dun
wat ben ik blij met haar!
 
Wat ben ik blij
dat haar zoon het zo goed doet in zijn leven
En ik hoop
dat hij dat nog heel lang mag gaan doen
dat hij stokoud mag worden
en gelukkig blijft!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten