vrijdag 14 september 2012

~ Iemand tips ? ~

 
 
 
Vrijdagavond ,
vriendlief heeft een verplichting buiten de deur.
Ik een date met de tv.
Ik ben niet zo'n heel grote tv kijkster *al sla ik GTST niet gauw over,haha*
Ik wil vanavond kijken naar Nederland 1,
naar het programma :
Onverwacht bezoek.
Vanavond een oud *nee zij zelf is niet oud,hahaha* inwoonster van Ommen.
En al ken ik haar *Jill  niet persoonlijk,
ik ken haar uit verhalen van het werk wat zij doet in Indonesië.
Ik kan niet omschrijven hoeveel indruk zij achter gelaten heeft bij mij.
Wat een ontzettende lieve stoere kanjer !
En wat heb ik het gevoel dat zij en haar stichting iedere financiele bijdrage heel goed kunnen gebruiken.
 
De aflevering waar ik het over heb kan je hier terug kijken:
En mocht jij na het zien van deze aflevering ook dat zelfde gevoel hebben als ik heb,
denk je dan even met mij mee wat wij voor haar zouden kunnen doen?
Alvast heel erg bedankt ! ! !
 
En mocht jij dit lezen Jill,
ik vind je echt een super stoere, lieve kanjer !
Wat een fantastisch mens ben jij !
*al ken ik je niet persoonlijk!*
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten