woensdag 14 juni 2023

Net als in de film....

 

                           ....ik wil het....                           

  net als in de film.

( jullie kennen dat liedje toch nog wel? )

Briljant ben ik gewoon (ja ja, ikke ja ) , dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Ik heb DE oplossing voor mijn problemen, of uitdagingen, wat voor naam je er ook maar aan wil gaan geven. 

Let op, hier komt ie dan hé? Ik ga zo spoedig mogelijk verhuizen. Ja echt waar. Want ik weet een plek waar echt alles mogelijk is. En daar wil ik naar toe, zodat ik wat meer rust krijg. Dus ik ga zo spoedig mogelijk verhuizen naar  ( tromgeroffel, daar komt ie dan....)  de FILM, de SERIE.  Want daar, ja daar is echt alles mogelijk in een zeer korte tijd. 


Ben je op zoek naar een betaalbare woning? No problemo, das in een dag (of in 1 aflevering) geregeld. En geloof het of niet, ook nog op de plek waar jij het liefst wil wonen. Hoe gaaf is dat zeg! Je hoeft daar echt niet mega mega lang op een bepaalde lijst te staan. En geld? Ach, dat is geen problemo, de woonplek wordt wel ergens van betaald. Hoe gaaf is dat? 

Dus mensjes van de filmset, mensjes in de film, mensjes in een serie, ik wil dolgraag een woonplekje in Ommen voor mij en mijn 14 jarige zoon. Ik hoef geen paleis, ik hoef geen kasteel, als we maar genoeg ruimte hebben voor ons tweetjes en gelukkig kunnen wonen. Het liefst wel een beetje betaalbaar, want ehm, in het echte leven is geld hebben wel belangrijk.. 
Ik en mijn zoon zijn geen lastige mensen, wij zijn vrolijk, betrouwbaar, spontaan, lief, aardig, behulpzaam. 
 En natuurlijk kunnen wij ook wel eens boos worden , maar ja, dat worden alle mensen wel eens, zelfs in de film, in een serie. Van ons heb je echt geen last, dus leer ons gewoon kennen en geef ons een leuke, fijne, woonplek.



Oh en wat dachten jullie van het vinden van een baan in een film of in een serie ? Je raakt je baan bij de supermarkt kwijt, en zonder dat je er voor hoeft te leren, krijg je een baan als directeur, of als hartchirurg.
Mocht je wel de pech hebben dat je toch nog wat moet leren, ach dan duurt die opleiding een weekje ( een paar afleveringen dus maar). 
En leeftijd? Dat speelt totaal geen enkele rol ( leuke woordspeling als je meewerkt in een film of serie). Al ben je al wat hoger in leeftijd, in de film of in een serie, krijg je daardoor wel gewoon een leuke baan hoor. Niks geen afwijzing omdat ze jouw geboortedatum hebben zien staan ( de rest wordt al niet meer gelezen). 

Dus lieve mensjes op de filmset, mensjes in de film, mensjes in de serie,. ik wil graag een leuke parttime baan erbij. Ik heb al een te gekke parttime baan, maar daarnaast wil ik er nog 1. 
Vraag mij maar gerust hoor wat ik allemaal leuk vind om te doen. Misschien kan ik dan zelfs zonder diploma aan de slag? Maar mocht dat niet het geval zijn , is het misschien wel nodig dat ik nog wat moet leren, daar sta ik altijd voor open uiteraard, ook als het langer dan een week leren is. 
Ik ben trouw als werkneemster, doe mijn werk zo goed mogelijk, kan omgaan met opbouwende kritiek, ben vrolijk, ik ben collegiaal, maar kan ook een ietsje pietsje onzeker zijn. Maar dat kan zo weggepoetst worden toch op de filmset? 


*** Samengevat: ***

Ik ben op zoek naar een betaalbare woning / appartement/ flat ,
voor mij en mijn 14 jarige zoon, in het mooie Ommen.

Ik ben op zoek naar een leuke parttime baan, in Ommen en omgeving. 
De maandag en de donderdag ben ik al werkzaam bij een te gek bedrijf. 

( En als ik wel op de filmset ga wonen, 
dan wil ik er uiteraard wel dat fantastisch mooie filmset - haar en - make up bijgeleverd hebben ) 

Adreswijzigingen worden binnenkort verzonden


6 opmerkingen: