zondag 12 maart 2017

Werkzoekende, of zoekende?





Zoekende of werkzoekende? 
Of is het beiden? 

Ik wil weer parttime aan de slag, het liefst backoffice werk, administratief ondersteuner of verkoopster in een winkel, maar ik sta verder ook open voor andere functies

Ook zit er ergens een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik voor mijzelf zou willen beginnen
Ik zou graag aan de slag willen als counselor.
Mensen willen begeleiden die met verlies te maken hebben of hebben gehad. 
En dan kan dat verlies heel breed zijn uiteraard, want er kunnen verschillende soorten verliezen zijn in het leven. 
 Wat zou ik er een voldoening uithalen als ik mensen een handje kan helpen wanneer zij zelf even niet meer goed weten hoe ze verder moeten gaan. 

Dus ik ben druk aan het solliciteren, brieven schrijven (gelukkig ben ik dol op schrijven) , vacatures zoeken, mijzelf weer opnieuw aan het ontdekken tijdens het schrijven van brieven. 
Want dat is ook het mooie aan brieven schrijven, het zet jezelf ook weer even aan het denken wie jezelf bent, waar je zelf goed in bent, wat je eigen valkuilen misschien zijn.

Ik ben weer aan het leren, de cursus counseling ligt op de keukentafel, klaar om gelezen en geleerd te worden. 

Tja, ookal ben ik 44 jaar, ik ben weer beschikbaar voor een baan! 
En mijn leeftijd is echt geen nadeel, want ik neem werkervaring mee, ik neem een stuk levenservaring mee. 
En....ik vind dat ik als 44 jarige, nog steeds veel kan en wil leren. 

Jij die dit leest, mag gerust met mij meedenken. 
Dus heb jij ideetjes, heb jij tips, wil je gewoon eens met mij van gedachten wisselen..... laat het horen hoor. 
Ik ben heel benaderbaar.


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten