zaterdag 30 maart 2013

~ Kunstenaar ~

"Gaan wij nu eitjes schilderen mam...?"
Binnen een kwartiertje werd mij deze vraag wel 5 keer gesteld
(hoezo is zoontjelief ongeduldig of is het gewoon enthousiast ?)
Ik pak zoontjelief goed in,
want op de verpakking staat duidelijk dat deze verf niet goed tot niet uit textiel gaat.
(ook lekker handig voor kinderen zeg...)
Waar is dat kliederschort ookal weer gebleven?
Geen tijd om te zoeken, want weer wordt mij de vraag gesteld of we eitjes gaan schilderen.
Dan maar een vuilniszak veranderen tot kliederschort,
en daar gaan we........
En er zijn niet alleen maar eitje geschilderd......
Zoontjelief gedraagd zich als een kunstenaar in de dop,
en ik ben geen kunstenaar of kunstenaresse
(dus niet lachen hoor)
 





 
 
 
Hand mama en zoontjelief
 
Eindresultaat van geschilderde eitjes










 
 
 
 
Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen.
En ookal lijkt het weer dan een heel klein beetje op de winter
de zonnestralen stralen toch echt lente uit.
Geniet van alle dingetjes die jullie gaan doen,
of van de dingetjes die jullie juist niet gaan doen.
 

 


1 opmerking: