dinsdag 16 mei 2023

Een huis, thuis.




 Een zere buik, dat heb ik ervan.

En dat niet alleen......

Ook ......

Een hoofd vol watten. 

Mega slapeloze nachten. 

Doemscenario's. 

Negatieve gedachten.

Somber inzien.

Positiviteit onder het tapijt geveegd. 


Want vertel het mij.........

Wanneer houdt de huizencrisis op?

Wanneer kan ik een nieuw thuis vinden en krijgen? 

Een huis is niet vanzelfsprekend een THUIS. 

Een thuis wat meteen goed voelt.

Een thuis waar je meteen in gedachten jouw spulletjes ziet hangen en ziet staan. 


Het is belachelijk !

Dan ben je 51 jaar. 

Je hele leven je best gedaan. 

Bijna altijd een betaalde baan gehad. 

Nooit gekke dingen gedaan (behalve die keren toen ik nog heel jong was,haha) 

En dan nu, nu het leven even anders loopt dan je had gehoopt, kan je geen huis krijgen, omdat er bijna meer woningzoekende zijn dan inwoners. (sarcasme) 

Kan je geen betaalbare woning vinden omdat men denkt dat alle Nederlanders een topsalaris hebben ( ik klaag niet over mijn salaris hoor, ik ben tevreden). 

Kan je geen betaalbare woning vinden omdat betaalbare woningen bijna niet lijken te bestaan. (en komt er opeens 1 voorbij, duiken daar 1.000 woningzoekende op af )

Kan je geen betaalbare woning vinden omdat alles vol zit omdat er veel te veel mensen wonen in Nederland (vrij in te vullen) 


Gefrustreerd ben ik, verdrietig, boos, alles.....

Hoe dan ?
Wanneer dan?

Ooit?
Nooit? 

Mag ik bang zijn? 

Positief blijven, ik wil het zooooo graag ........? 



Een huis, thuis........liever vandaag.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten