donderdag 5 maart 2020

🌝 In het zonnetje 🌝

Vandaag ga ik het doen, 
ik ga naar Miranda Kalksma in Apeldoorn. 
Vandaag ga ik mijn cadeau, die ik bij haar heb gewonnen,
ophalen. 
🌞
Maar voor ik verder ga,
vraag ik mij af , ken jij Miranda? 
Nee?
Nou kijk dan maar eens op haar site,
en laat je inspireren. 

🌞



🌞
Voel jij je nu al een stukje geΓ―nspireerd?  
Ja?
Dat had ik ook nadat ik de eerste keer haar site bezocht. 
Ik vind sowieso haar wens heel mooi:
"de wereld een beetje mooier maken".
Ik heb bij Miranda een positiviteitsscan gewonnen. 
Miranda had mijzelf een workshop laten uitkiezen en deze sprak mij heel erg aan.
Met een nieuwsgierig gevoel stapte ik bij Miranda binnen,
laat het maar gebeuren!





Wat is Miranda een hartelijk en warm persoon.
Ik voelde mij meteen op mijn gemak bij haar.
En ik denk dat dit een mooie gave is als je coach bent,
de gave om iemand het gevoel te geven dat je welkom bent,
dat je mag zijn zoals je bent. 


  
Miranda was goed voorbereid op deze workshop en had al het 1 en ander voor mij uitgewerkt waarbij zij hele heldere toelichting gaf. 
Tijdens het praten en vragen stellen,
moest ik soms best wel even diep gaan bij mijzelf,
maar ik deins daar niet voor terug.
Eigenlijk heel erg mooi om eens zo bewust stil te staan bij  jezelf.
En Miranda stelt de juiste vragen, 
met de juiste toon. 
Ze is niet opdringerig, 
ze is juist heel behulpzaam,
en helpt je echt om dingen voor jezelf helder te krijgen. 


🌞
Ik wil Miranda in het zonnetje zetten. 
Want dat verdiend Miranda vandaag. 
Want jij Miranda,
hebt mij vandaag laten zien hoe jij kan inspireren,
hoe jij iemand zijn of haar eigen kracht kan laten vinden. 
Je mag heel trots zijn op jezelf Miranda.
Ik vind je een heel mooi mens,

met een fantastische mooie wens: 
"jou weer te laten stralen". 

🌞
Miranda, 
ik zet jou hierbij in het zonnetje, 
het zonnetje straalt, 
net als jij !
🌞


Geen opmerkingen:

Een reactie posten