dinsdag 24 maart 2020

๐Ÿ“š En weer mocht ik het doen. ๐Ÿ“š

En nu zijn jullie misschien nieuwsgierig wat ik weer mocht doen? 
Of misschien ook niet? 
Maar wat jij ook bent,
nieuwsgierig of niet nieuwsgierig,
ik ga toch maar even vertellen wat ik weer mocht doen. 
 
 
 
 
 
Ik mocht dus weer een boek recenseren via AnkhHermes. 
Ditmaal mocht ik het boek: 
"Het geheim van ASMR"
recenseren. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wat vind ik dit super leuk om te doen. 
Want op de รฉรฉn of andere manier, 
lees je een boek toch met 'andere'ogen. 
(al gebruik ik nog steeds mijn eigen ogen) 
 
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met ASMR.
Jullie wel? 
Lezen jullie mijn recensie maar eens even over dit boek.
Zitten jullie er klaar voor? 
Daar komt ie: 
 
Mijn recensie over het boek “Het geheim van ASMR”.

Wat vond ik van de omslag van het boek?

Door de vrolijke kleuren van de omslag werd meteen mijn aandacht getrokken. De omslag straalt vrolijkheid en positiviteit uit.

Wat is mijn eerste indruk van het boek?

De eerste indruk van het boek is positief. De beschrijving op de achterkant van het boek prikkelt mijn nieuwsgierigheid. De beschrijving nodigt mij uit om het boek meteen te gaan lezen.

Wat is mijn verwachting van het boek?

Door de beschrijving op de achterkant van het boek, verwacht ik in het boek meer informatie te lezen over ASMR. Ik verwacht dat mijn nieuwsgierigheid bevredigd gaat worden op een positieve manier.

Wat is mijn algemene indruk van het boek?

Mijn algemene indruk van het boek is heel positief. Het boek is lekker vlot en begrijpelijk geschreven. Verder beschrijft het boek duidelijk wat ASMR inhoudt. Verder geeft het boek veel voorbeelden hoe en waarmee je ASMR kan toepassen, zowel privรฉ maar ook als je er beroepsmatig mee aan de slag wil gaan. Ook staan er regelmatig quotes van ASMR-artiesten die mooie tips geven. Zelf heb ik totaal geen ervaring met ASMR, maar door het lezen van het boek krijg ik behoefte om zelf ook ASMR uit te gaan proberen. Ik vind dit boek zeker een aanrader voor allen die geรฏnteresseerd zijn in ASMR.

Dus lieve allemaal, 
dit is dus wat ik weer mocht doen.
En ik ben er dol enthousiast over,
dit is echt iets wat past bij mij. 
Lekker lezen, 
en daarna lekker schrijven. 

Wie weet komt er een vervolg? 
Ik hoop het. 
 
Thanks dat jullie mij hebben gelezen. 
(ik hoef geen recensies hoor,maar mag wel? haha) 
 ๐Ÿ’•

Geen opmerkingen:

Een reactie posten