maandag 19 november 2018

Gefriemel

Goede maandag iedereen,
hier mijn positieve maandagblog. 
Een maandag positief beginnen,
is een goed begin van de week toch? 

Vandaag laat ik jullie kennismaken met .... 
(tromgeroffel .....) 
De Friemelkubus! 
(niet de echt naam, maar ik heb hem deze naam gegeven.)


De friemelkubus. 
Wat een fantastische uitvinding voor mij. 
Want voor de mensen die mij kennen in real life, 
jullie weten het hè...? 
Draagt Bea een ring,
dan gaat deze vaak wel even vallen dat ding

Ik heb de (nare?) eigenschap dat ik niet van mijn ringen af kan blijven als ik deze om heb. 
Het lijkt wel een soort van magneetje die om mijn vinger zit, 
de andere vingers moeten even draaien en klooien met die ring. 
Even heen en weer over de vinger bewegen, 
van boven naar beneden en weer terug.
En tja dan soms, 
floep, dan schiet de ring van de vinger en zien ze Bea weer zoeken naar de gevallen ring.
 Gelukkig is Bea een goede speurneus, en vindt zij iedere keer haar ring wel weer terug. 
(en zo niet, dan is dat weer een mooie reden om een mooie nieuwe ring te kopen)  
 Maar dat zou uiteraard een dure zaak worden hè, iedere keer een nieuwe ring kopen.


Gelukkig kwam ik de oplossing tegen op het internet!
Deze friemelkubus is de perfecte gadget voor mij!
Deze friemelkubus is van alle markten thuis.
Ik kan draaien, drukken, nog meer draaien en nog meer drukken,
en alleen nu kan ik deze kubus laten vallen en niet mijn ringen.
Daar kan ik alleen maar heel blij van worden. 




De friemelkubus is leuk en fijn,
hij is niet te groot,
en niet te klein.  








Dus ken jij ook iemand die altijd aan het friemelen is?
Iemand die altijd loopt te klikken met de pen
(jullie kennen dat vast wel, klik klik klik),
iemand die altijd haren in de war draait,
(net zo lang totdat het haar een soort ragebol is geworden?) 
of iemand die net als ik altijd met de ringen aan het friemelen is? 
Geef deze leuke gadget! 
(leuk voor de Decembermaand waar cadeautjes altijd leuk zijn)

Ik wens jullie een mooie week,
met mooie positieve momentjes! 
Lach,
vertel eens een mop!
Of wees gewoon lief voor de ander,
want ook dat is super positief. 
Volgende week maandag weer een nieuwe 
positieve blog van mij. 
Bye bye. 
😊  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten