maandag 18 juni 2018

Positieve energie door hulplijnonline

Werken vanuit mijn hart, 
dat is iets wat past bij wie ik ben. 
Maar het is mij nog niet gelukt, 
een opleiding te vinden die zo heet. 
(dat is een grapje uiteraard)

Mijn bedrijf "Bea's Bubbel", 
deze stond voor het werken vanuit mijn hart.
Met pijn in mijn hart, 
heb ik vorig jaar de bubbel van Bea laten knappen.
(de zeepbelletjes dwarrelen nog wel steeds om mij heen) 

Werken vanuit mijn hart,
dat doe ik als ik beschikbaar ben als consulente bij de hulplijn.
Bij de hulplijn neem ik mijn levenservaring,mijn opgedane kennis uit cursussen mee,
en mijn luisterend oor.
( en mijn oor kan echt goed luisteren)  




Maar niet alleen ik,
maar nog meer lieve consulenten staan klaar voor de ander. 
Recht uit het hart, 
voor mensen die behoefte hebben aan advies, aan raad, maar ook gewoon behoefte hebben aan een luisterend oor. 
(ik hoop zo dat mensen de weg weten te vinden naar deze hulplijn)  

 
Consulenten met allemaal hun eigen 'specialiteit',
je kan op de site zoeken op onderwerp. 
En als een consulent niet beschikbaar is, maar je zou wel graag willen praten met die consulent,
dan kan je zelfs een berichtje achterlaten voor hem of haar, 
zodat jullie in contact kunnen komen,
of een belafspraak kunnen inplannen. 



 Via deze blog wil ik dan ook even deze hulplijn onder de aandacht brengen, 
en ik zou het tof vinden als jullie deze blog willen delen,
of mijn boodschap uit deze blog verder willen vertellen.
Want hoe mooi is het
om er te kunnen zijn voor de medemens?! 
(ik vind het super mooi!)  

Neem je even een kijkje? 
Ik heb de link al neergezet voor je: 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten