maandag 3 juli 2017

Ken jij haar al ?


Je hebt van die mensen die een extra (gevoelige) snaar bij je kunnen raken. 
Dit kan door vele dingetjes zijn, maar bij deze bijzondere krachtige vrouw, zit het in meerdere 'dingen'. 
Zo'n vrouw die zo positief en krachtig in het leven staat ondanks alle tegenslagen.
Zo'n vrouw die oprecht is in haar doen en laten. 
Zo'n vrouw die ondanks haar eigen zorgen en verdrietjes, inspiratie blijft zoeken voor zichzelf. 
Diep respect en bewondering heb ik voor haar! 

💗

Des te bijzonder vond ik het toen zij mij vroeg of zij een blog over mij mocht schrijven omdat zij mij inspirerend vind. 
Een grote eer vind ik het dat zij mij heeft gevraagd. 
En uiteraard heb ik mij medewerking verleent. 
Zij schreef een blog, een blog over mij, en oh wat heeft zij mij geraakt! 
Lees maar eens mee : 


💗

Sandarijn verdient het om in het zonnetje gezet te worden! 
Ik noemde haar laatst tovenares met woorden! 
Zijn jullie het met mij eens? 

Sandarijn, deze is voor jou! ! ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten