zondag 11 augustus 2013

~ Vertrouwen hebben ~

 
 
De laatste week van de vakantie van Mike gaat in,
Spelweek tijd.....
Heerlijk voor hem,
lekker bouwen, timmeren, spelletjes doen,
spelen met andere kinderen.
De hele week mag hij zich lekker uit gaan leven.
Ook kan hij zo weer een heel klein beetje in een ritme komen,
de ochtend weg van huis,
tussen de middag lekker thuis eten,
en de middag weer weg van huis,
net als het straks weer gaat op school.
En de organisatie van de spelweek heeft weer een super leuk programma in elkaar gezet,
echt super dat zij er iedere jaar weer zo'n mooie happening van maken!
 
En toch.....
mijn vertrouwen...
die deuk die daar in zit....
ik voel 'm,
ik vind 'm lastig.
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik er tegenop zie
dat Mike naar de spelweek gaat.
Het liefst zou ik hem niet laten gaan,
en lekker de hele week bij mij thuis houden.......
En dat ligt aan niemand,
dat ligt puur bij mijzelf,
bij mijn vertrouwen die een dikke deuk heeft opgelopen.
 
Vertrouwen hebben dat Mike niks overkomt,
vertrouwen hebben dat Mike goed luistert naar de leiding die daar rondloopt,
vertrouwen hebben dat het allemaal gewoon goed gaat.....
 
Lastig lastig lastig....
mijn vertrouwen heeft zo'n dikke deuk,
en die voel ik nu weer even extra.....
Maar ik moet proberen om
vertrouwen te hebben............
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Lastig lieverd!
    Ik weet zeker dat ze daar hun uiterste best doen en je vertrouwen niet zullen beschamen!
    Mike zal een superweek hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan mij je gevoelens zo goed voorstellen, natuurlijk houden ze de kleine rakkertjes goed in de gaten, en natuurlijk schuilt er overal gevaar, maar je kind is zo kostbaar.
    Ik wens mijn lieve neefje Mike heel veel plezier, dat gaat vast goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vertrouw lieverd.een mens lijd het meest dor het lijden dat hij vreest..xxx

    BeantwoordenVerwijderen