vrijdag 16 augustus 2013

~ Kind van .... ~

 
 
Vandaag,
de begrafenis van Prins Friso.
In stilte begraven,
ik vind dat passen bij mijn beeld die ik had van Friso.
 
Een vrouw die haar man moet begraven,
kinderen die hun vader moeten begraven,
broers die hun broer moeten begraven,
een moeder die haar kind moet begraven.
En natuurlijk alle andere mensen die dichtbij Friso stonden,
moesten vandaag definitief afscheid nemen.
Verdrietig is het,
zo'n jong leven.....
 
 
 
Een moeder die een kind moet begraven,
ouders die een kind moeten begraven......
het hoort niet zo te zijn.
 
Op deze dag sta ik dan ook extra stil
bij mijn schoonzus en mijn broer.
3 Jaar geleden,
hun mooie perfecte kindjes,
vandaag een geboorte en sterfdag
morgen nog een geboorte en sterfdag....
Een gemis wat nooit verdwijnt,
een verlangen wat altijd blijft .
 
Lieve mooie ventjes,
diepe indruk hebben jullie achter gelaten,
om nooit te vergeten ♥
 


1 opmerking: