zaterdag 26 januari 2013

* Doen jullie mee? *

 
 
Mensen die mij een beetje volgen,
via twitter,
via facebook,
of in het echte leven,
die weten wel dat ik de uitspraken van Loesje helemaal te gek vind.
Ik vind ze niet alleen om te lachen,
soms zitten er dingen tussen die mij aan het nadenken zetten.
 
Op de scheurkalender van Loesje kwam ik deze uitspraak tegen, met op de achterzijde een toelichting erbij...
 
"Heb je nog
een gedachten
voor mij
Ik heb de
mijne
al zo vaak gehad"
 
Een leuke vind ik dit, helemaal toen in de achterkant erbij las.
"Verzamel zoveel mogelijk rare of mooie gedachten,
van mijzelf, maar ook van anderen"
Dus bij deze vraag ik jou,
wil je een leuke, een lieve, een rare, een mooie, een ontroerende gedachten met mij delen?
Want zoals deze uitspraak van Loesje al zegt,
ik heb mijn gedachten al zo vaak gehad ......
 
Te gek als je mee wil doen!
Alvast heel erg bedankt!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten