maandag 23 juli 2012

* Voor altijd 6 jaar *


24 Juli 1997 werd jij geboren
24 Juli 2012 zou jij 15 jaar zijn geworden......

Meis.....
kon ik die mooie lach van jou nog maar in het echt zien !
Jouw laatste VERJAARDAGSFOTO.....
zo gemeen,
zo oneerlijk !

24 Juli 2012 kijken wij terug op jouw korte leventje
waar jij gelukkig volop van genoten hebt.
Wij vieren morgen jouw korte leven,
wij lachen,
wij laten een traan....


Lieve meis,
vier jij morgen jou eigen feest,
daar waar jij nu bent?
Deze verjaardagskusjes zijn voor jou ...

*Kus*Kus*Kus*Kus*Kus*Kus*

3 opmerkingen:

  1. Lieve Bea, ik kan me zo goed voorstellen dat je zo nu en dan razend van woede bent, en dan meteen beseft hoe zinloos dat nu is. Dit wordt voor jullie een moeilijke dag, morgen. Maar toch feliciteer ik jullie met het geluk om toen zo'n prachtig meisje op de wereld te hebben gezet. Een prachtig prinsesje, ook waar ze nu is.
    liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Bea,een warme Knuffel en ik denk aan je Erna .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte meid, het is oneerlijk... wat een prachtige meid, een lach om nooit te vergeten...

    BeantwoordenVerwijderen