dinsdag 19 juni 2012

~ Dankbaar ~




Wat kan ik mij toch blij voelen
als ik de zon zie schijnen
als ik een vlinder zie fladderen,vrij en blij
Wat kan ik mij toch blij voelen
als ik een vogeltje het hoogste lied hoor zingen
een vogeltje die zijn best doet om gehoord te worden
Wat kan ik mij toch blij voelen
met lieve mensen om mij heen
die er altijd voor mij zijn
Wat kan ik mij toch blij voelen
als ik mijn zoontje vrolijk hoor kletsen
en creatief bezig zie zijn met zijn peuterlijke wijsheid

Ja, het leven heeft zeer zeker heel veel mooie dingen
gelukkig voel ik niet alleen maar gemis
en verdriet
Ja het leven heeft mij een flinke dreun verkocht toen ♥Patricia
zomaar opeens overleed
Maar ook heeft het leven mij kracht gegeven
om weer vreugde te voelen
om weer te genieten
Het leven heeft ♥Patricia leven geschonken,
al was het dan veel te kort voor haar
Maar gelukkig heeft ♥Patricia genoten van iedere dag
en zelfs vlak voor haar ongeluk
genoot zij !




Dankbaar ben ik
dat ik nog steeds
dankbaar kan zijn !



1 opmerking: