vrijdag 22 augustus 2014

* Even onder de aandacht brengen *

Wereldwijd wordt er meegedaan aan de
ice bucket challenge,
een heel originele manier om aandacht te vragen
voor de ongeneselijke zenuw/spierziekte ALS.
Ik hoop van harte dat er veel geld verzameld gaat worden,
want het lijkt mij vreselijk om deze ziekte te hebben,
of als iemand in mijn nabije omgeving dit zou hebben.
Ik juich deze manier van aandacht vragen dan ook van harte toe.

Maar er zijn zovele ziekten, aandoeningen die ook aandacht zouden verdienen.
Zoveel onbekende aandoeningen,
zoveel onbekende ziekten
waar ook geld voor nodig is om onderzoek te doen,
of om medicatie te kunnen gaan testen.

Ik ben mij ook zeer bewust dat er niet aan iedere aandoening of ziekte aandacht gevraagd kan worden,
maar als iedereen nu een onbekende ziekte of aandoening onder aandacht zou brengen dan komen we al een heel eind toch?

Vandaar deze blog.
Ik wil even de aandacht vragen voor het volgende :


Bedankt voor het lezen,
lief van jullie!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten