zaterdag 8 juni 2013

~ Back in time ~

Vandaag,
8 juni,
zo'n 'back in time' dag.
 





Terug in de tijd,
9 jaar terug in de tijd.
Een dag die ik nooit meer zal vergeten.
 
Vandaag scheen het zonnetje volop,
net als 9 jaar geleden.
Patricia hield van dit weer,
niet te warm,
niet te koud,
eigenlijk precies goed.
 
 
 
Wat ben ik dankbaar dat Patricia die dag,
9 jaar geleden,
zo ontzettend genoten heeft van haar dag,
haar laatste dag.
 
 
 
Vandaag ging ik terug in de tijd,
9 jaar geleden.
Maar ook nu laten zoveel lieve mensen weten
dat zij ons niet zijn vergeten,
dat zij Patricia niet zijn vergeten.
En dat is zo hartverwarmend,
alle lieve woorden,
er straalt zoveel warmte en troost uit.
Wat ben ik daar dankbaar voor.
 
 
 
 
Vandaag heb ik niet alleen maar gedacht aan 9 jaar geleden,
ook heb ik gedacht aan de jongen die betrokken was bij het ongeluk.
Ook zal zijn leven nooit meer hetzelfde zijn,
nooit meer echt onbezorgd.
Het zal je maar gebeuren.......
Ook hem zal ik niet vergeten.
 
 
 
Vandaag,
de dag van het ongeluk,
9 jaar geleden.
Het ziekenhuis,
het wachten,
het onzekere,
de hardwerkende artsen en zusters,
het onwerkelijke,
de angst,
het ongeloof.....
 
Morgen haar sterfdag...
en op één of andere manier blijft het zo
vreemd om dit woord te typen en te lezen:
haar sterfdag...
Ze was nog zo jong,
zo midden in haar leventje...
 
 
 
Deze dagen,
een lach
een traan
fijne herinneringen aan haar korte leven
gemis
verlangen
om nooit te vergeten......
 


2 opmerkingen: