zondag 23 december 2012

~ Een lach en een traan ~

Kerst 2012,
en weer lijfelijk zonder jou.
 
Ik lach,
ik praat,
ik sta stil bij anderen,
ik werk,
ik geniet,
ik zing mee met (kerst) nummers,
ik heb het huis in kerstsfeer...
 
Maar diep in mij....
die pijn,
het gemis,
het verlangen....
Diep in mij...
heb ik er even geen zin in :
ik wil even niet lachen,
ik wil even niet gezellig zijn,
ik wil even niet zingen....
 
En toch...
ik doe het wel...
Ik ga door,
en aan mijn buitenkant
ziet men niet,
wat ik binnenin allemaal voel !
 
IK MIS JOU ! ! !
 
Goede oude tijd... Patricia die het kaarsje aansteekt...
 


1 opmerking:

  1. Ongelofelijk blijft het..zie haar staan, trots om een adventskaarsje aan te mogen steken..ze zal altijd gemist worden..en wat zul je een werk hebben gehad die lange gladde haren in zo'n feestelijke knot te krijgen...sterkte en veel warme woorden kunnen pijn verlichten maar het dragen kan niemand...liefs x

    BeantwoordenVerwijderen