maandag 28 januari 2019

Fuck It !

 Mijn maandagpositiefblog begin ik met de woorden : 
Fuck It. 
Klinkt dit lekker positief? 
Of komt het wat onverschillig over? 

 

Oke, laat ik dan maar zeggen dat deze fuck it positief bedoeld is, en absoluut niet onverschillig of negatief. 
Want vanmorgen las ik het volgende artikel, 
klik maar eens op de link:

 ↓ ↓ ↓ ↓ ↓




Heb je het gelezen? 
Voel je ook hoe positief deze fuck it bedoeld is? 
Herken jij bepaalde dingen uit het artikel? 
Wat dacht je bijvoorbeeld het zinnetje over het iedereen het naar de zin maken? 
Dat is echt onmogelijk toch? 
 





En neem bijvoorbeeld het stukje over alles willen plannen. 
Natuurlijk is het handig om dingen te plannen, vaak is dat ook nodig om niet alles in de soep te laten lopen. 
Maar believe me, het leven laat zich niet altijd plannen. 
Want het leven is soms een echte bitch die de planning helemaal overhoop kan gooien. 

Dus zeg jij ook samen met mij fuck it
Maak voor jezelf maar eens een lijstje waar je dolgraag fuck it tegen zou willen zeggen.
Of misschien heb je geen lijstje, maar is het maar 1 dingetje. 
Het is het proberen waard toch?  

Op de site : https://www.mynd.nu
staan sowieso erg leuke artikelen om te lezen en door te snuffelen.
Zeker de moeite waard om eens op te blijven kijken. 



Mij heeft dit artikel over fuck it een glimlach op mijn gezicht gegeven.
En ik geef deze glimlach uiteraard graag door aan jou, aan jou, en aan jou....geef jij de glimlach dan ook weer door? 
Of denk je:
Fuck It?

🍀


 




1 opmerking:

  1. Mijn interessen is in elk geval gewekt. Ik ga het artikel zeker lezen en wie weet ��

    BeantwoordenVerwijderen