maandag 8 juli 2019

Knuffeltijd !


Knuffeltijd.
Wie houdt er nu niet van knuffelen?
Ik zou zeggen,
mens en dier houden hier van.

Ik wil dan ook even de volgende stichting onder de aandacht brengen.
Deze stichting heb ik leren kennen toen zoonlief Mike onverwachts in het ziekenhuis kwam te liggen.
En wie ooit in het ziekenhuis heeft gelegen,
weet ook dat op een gegeven moment er toch een soort van verveling op begint te treden.
En bij een kind die normaal nogal actief is,
helemaal. 

Mike was dan ook dolenthousiast toen er een folder op zijn afdeling werd gebracht. 

Knuffelen met de knuffelkonijntjes.
Hoe fijn is dat! 
Wat een fantastische manier om de dag op te vrolijken.
Want konijntjes zijn natuurlijk erg schattig,
en erg zacht. 
 
 
 

 Hups, Mike in de rolstoel
en gaaaaaan,
op naar de knuffelkonijntjes.

Ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van deze stichting De Knuffelkonijntjes.
(Ik heb de link naar hun website er maar even bij gedaan,ga maar even kijken)
 In mijn gedachten lopen er voornamelijk alleen maar de CliniClowns rond in het ziekenhuis.
(Ook deze website is de moeite waard om even te bezoeken) 
 
Wat fantastisch toen wij de binnentuin van het ziekenhuis binnenliepen.
Een vrolijke caravan inclusief een rode loper.
Buiten de caravan zat een mega groot konijn, 
een Vlaamse Reus.
En in de caravan stonden goed verzorgde hokjes met allemaal lieve konijntjes.
En wat een lieve leuke mensen die ons kwamen begroeten.
Mensen met het hart op de goede plaats.
 


 Ik denk dat ik niks meer hoef te zeggen,
als jullie deze mooie foto zien van Mike waar hij het konijntje aait.
Mike was hier nog lang niet fit,
maar de glimlach op zijn gezicht laat zien hoe hij zich op dat moment even niet
ziek voelde.
 Missie geslaagd zou ik zo willen zeggen. 



Dus lieve mensen,
willen jullie deze blog even delen?
Want ik vind deze stichting zo mooi,
dat ik vind dat zij wel even wat extra aandacht mogen krijgen.



  Namens de stichting "De Knuffelkonijntjes",
en namens de lieve konijntjes die erg
van knuffelen houden,
heel erg bedankt!  
En ook bedankt van mij natuurlijk!


Blijven knuffelen hè?
Want knuffelen is fijn!

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten