maandag 17 juni 2019

Doe es lief


De 'No Stress Fles',
ik denk dat iedereen wel eens behoefte heeft aan zo'n fles.
Gelukkig is mijn partner de blije eigenaar van deze fles,
zijn geschenkje voor Vaderdag.
Niet dat hij zo'n stress kip is,
integendeel,
maar het geschenkje is gewoon toepasselijk voor iedereen.
 
 

Mijn aandacht wordt meteen getrokken door de leuke kaartjes die in deze 'No Stress Fles' zitten. 
 En 2 kaartjes deel ik hier even.
(wil je de rest van de kaartjes zien, tja dan hups naar de winkel om deze 'No Stress Fles' te gaan halen. 
De mijne komt van Primera in Ommen, wat sowieso een leuke winkel is om rond te snuffelen) 
 
 "Welk Compliment Kun Jij Jezelf Geven Voor Vandaag?"
Dat is een mooie hè? 
Want wij mensen geven onszelf denk ik bijna nooit een compliment,
maar delen denk ik liever complimenten uit.
Ik maak mijzelf daar ook "schuldig" aan hoor,
vind het wel fijn om welgemeende complimenten uit te delen.
(maar alleen oprechte complimenten hoor, degene moet wel een compliment verdiend hebben) 
 Maar een compliment krijgen,
dat vind ik soms best lastig. 
Terwijl ik weet dat ik alleen maar "dank je wel" hoef te zeggen.
En mijzelf een compliment geven?
Ehm..... hoe doe je dat? 





Nou de 'No Stress Fles' geeft hier een mooie tip. 
Dus lieve allemaal,
ga voor de spiegel staan,
of als deze niet in de buurt is,
ga voor mij part in een etalage ruit kijken,
en doe je best! 
Zie jij jouw leuke lach?
Jouw neusje ziet er echt wel heel lief uit.
Wat dacht je van jouw mooie ogen? 
 En die kleding, wat staat dat jou fantastisch!
 
En wat dacht je van dat harde werken wat jij de afgelopen tijd hebt gedaan?
Dat is toch ook een compliment waard?
Wat zeg je?
Heb jij iemand een fantastisch gevoel gegeven door jouw lieve woorden of daad?
Nou daar mag je jezelf dan toch zeker een compliment voor geven!

Dus lieve allemaal,
begin deze werkweek lekker positief!
Geef jezelf een compliment!
Gewoon doen hè! 
Dan ga ik wel verder met complimentjes uitdelen! 

Enjoy  
💓

Geen opmerkingen:

Een reactie posten