maandag 10 juni 2019

Dankbaarheid voelen in een lastige tijd


Wat ben ik altijd onrustig,
de dagen voor 8 en 9 juni.
Ook dit jaar is dit het geval,
dat is geen verrassing voor mijzelf.
Ik geef dan ook toe aan de onrust,
want ik weet dat het geen zin heeft om er tegenin te gaan.
De onrust laat zich toch niet verjagen. 

Wat voelde het dan ook als een cadeautje,
de training Beeldend coachen.
Alsof het zo moest zijn,
ging ik woensdag 5 juni deze training volgen.
En wat voelde het goed om juist in deze week daar te zijn. 
Want het gemis, 
het verlangen,
het omgaan met....,
was juist in deze week extra voelbaar bij mij. 

Maar voor ik verder ga schrijven,
geef ik eerst even de link naar deze training :


(Zeker een aanrader voor iedereen die verdieping wil in het coachen!)
 
Ik volg Bij5-coaching al een tijdje via de verschillende sociale media kanalen.
En ook had ik al goede verhalen gehoord over Esther, 
de eigenaresse van Bij5-coaching. 
Dus toen ik de dag van de training bij haar binnenstapte,
voelde het alsof ik haar al kende.
Want zoals ik haar had 'leren kennen'via sociale media,
zo is zij in het echt ook.
Ik voelde mij meteen meer dan welkom,
en ook was er oprechte aandacht voor mijn verhaal.
 

 De training van Esther is zeker een aanrader. 
Esther legt alles duidelijk uit op een mooie rustige manier.
Veel verschillende materialen komen voorbij,
met daarbij een duidelijke uitleg van hoe toe te passen binnen het coachen.
Ook vond ik het prettig dat de training heel persoonlijk werd gegeven,
er was genoeg ruimte voor eigen inbreng en ervaringen delen. 
En wat was het mooi om zelf te mogen ervaren hoe het voelt om bezig te zijn
met een manier van beeldend coachen.





Deze trainingsdag is van 9 tot 16 uur,
en is compleet verzorgd.
Nou, ik kan je vertellen,
dat is echt zo!
Wow, wat een fantastische verzorgde trainingsdag was het! 
Vanaf het moment dat ik binnen kwam, 
totdat ik weer weg ging,
het heeft mij nergens aan ontbroken.

Wat geeft Esther een fantastische energie!
Zij straalt enthousiasme uit,
deskundigheid,
zij inspireert,
en is een warme persoonlijkheid!
En natuurlijk niet onbelangrijk,
zij heeft mij dingen geleerd over beeldend coachen!
Dit kon ik echt even heel goed gebruiken,
niet alleen omdat het mijn onrust wat wegnam,
maar ook om geïnspireerd te worden!


Goeie Zin / Bloemwoord kaartjes https://www.bloemwoord.nl/



Ik kijk terug op de 2 datums die nu achter mij liggen,
en ik voel hoeveel energie deze dagen hebben gekost. 
Maar ook dit is geen verrassing voor mij,
want dat gevoel is er ook ieder jaar weer. 
Maar ook voel ik dankbaarheid,
omdat ik weer heb mogen ervaren dat er aan mij wordt gedacht.
Dankbaarheid,
omdat ik heb mogen ervaren dat ook Patricia niet wordt vergeten.





Bij Patricia haar grafje ligt nu een kaartje: 
Je bent een engel.
Geplukte bloempjes erbij van haar broertje,
die zij helaas nooit heeft mogen leren kennen.
15 jaar zonder haar,
maar voor altijd een deel van mijn leven.
Want mijn liefde voor haar,
die is voor eeuwig!




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten