maandag 25 maart 2019

In het zonnetje




Ja, het staat er echt, 
zwart op wit,
47.
Onze stralende kinderen op de kaart,
ons eigenwijze lieve hondje erbij.
Yes,
ik ben weer een jaartje ouder geworden! 
 


Tijd voor feest,
voor een heerlijk lekker taartje.
Hoe heerlijk is het,
wakker worden met de geur van versgebakken appeltaart.
Mijn mannen waren al erg druk geweest,
terwijl ik nog druk bezig was met mijn schoonheidsslaapje.
(hoe ouder, hoe meer schoonheidsslaapjes,hahaha)


 En tja,
hoe leuk is het als je dan toch jarig bent,
om te gekke en lieve cadeautjes te krijgen.
Want hoe oud je ook bent, 
cadeautjes krijgen is altijd leuk toch? 
En dat zit niet ik grote of dure dingen,
maar de gedachten dat iemand moeite heeft gedaan om jou een glimlach te bezorgen. 
Mijn mannen hebben mij erg blij gemaakt met hun mooie cadeautjes.
Word jij soms ook zo blij van alleen al de mooie verpakkingen om een cadeautje? 
Ik wel. 






 Boeken,
ik ben er dol op.
Ik moet mijzelf alleen wel beloven dat ik wat meer tijd ga nemen om te gaan lezen.
Want tja,
dat schiet er nog wel eens bij in. 
Herkenbaar?

Het boek wat ik kreeg: 
"Tom Kreel is nog steeds op zwart",
is geschreven door iemand die ik volg op sociale media.
Misschien kennen jullie hem wel? 
MichielZiet?
Ik ben hem ooit gaan volgen omdat hij zulke leuke blogs,vlogs en columns schrijft.
Dus ik denk dat ik zijn nieuwe boek erg te gek ga vinden.
Neem maar eens een kijkje op zijn site : 

 (Tot zover het reclameblokje voor Michiel, hahaha) 




 
En nu ik het toch heb over de wereld van sociale media. 
Krijgen jullie ook zo'n big smile op jullie gezicht als je al die felicitaties ontvangen op twitter, facebook , Instagram en LinkedIn? 
Ik vind het echt super leuk! 
(al ben ik wel blij dat dit aantal mensen niet voor mijn deur staat,hahaha)
En nu ik toch een beetje reclame aan het maken ben,
wil ik ook even aandacht schenken aan Wilma Koolstra.
Ook haar ben ik gaan volgen op sociale media. 
Ook zij heeft recentelijk een boek uitgebracht,
een boek over troost bij rouw.
Wat zij toch allemaal kan met koffiedik, bloemblaadjes,woorden,tekeningen, kwasten, verf.....
Ik ben diep onder de indruk van haar en haar prachtige boek staat dan ook zeker op mijn verlanglijstje.
(eigenlijk zou ik meerdere keren per jaar jarig moeten zijn om al die boeken te vragen,hahaha)
Wilma had voor mij een erg mooie felicitatie gemaakt, 
zien jullie dat? 
Kijk je even mee op haar site? 

(Ook hier stopt nu mijn reclameblokje voor Wilma) 

 Ja lieve mensen, 
ik ben weer een jaartje ouder.
Ik ben dankbaar,
dankbaar voor mijn leven.
Zelfs dankbaar voor de minder mooie dingen in mijn leven,
want deze minder mooie dingen zorgen ervoor,
dat ik het mooie extra waardeer.
Yes...
ik ben weer een jaartje ouder.
💙
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten