maandag 18 maart 2019

De andere kant .....

Wauw, de zon schijnt!
Dat is al een heel positief begin van deze maandag.
Want na dagen met regen, wind, hagel en soms natte sneeuw,
zijn wat warme zonnestralen wel erg welkom, vinden jullie niet? 

Het weekend, wat een weertje zeg. 
Echt geen lekker weer om buitenactiviteiten te gaan houden. 
Dan maar binnenshuis maar knus bezig zijn toch? 
Je moet er toch wat van maken als het buiten geen lekker weer is. 

Nu had ik nog een film opgenomen die mij in de beschrijving erg aansprak.
Een , zoals wij dat thuis noemen, echte "Bea"film.

 
 Nou, dat klopte dus precies, 
een echte "Bea"film,
gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. 
Al zegt de tekst van de film denk ik al genoeg, 
ik heb hier voor jullie de trailer van de film,
zodat jullie even een stukje kunnen meekijken: 



Is het waar? 
Is het niet waar? 
Geloof je erin, 
of juist niet? 
Voor mij maakt het niks uit.
Iedereen heeft zijn/haar eigen gedachten en mening over bijna-doodervaringen.

Een bijna-doodervaring,
ik heb er al heel wat discussies over gelezen.
Sommigen denken te weten dat het echt niet mogelijk is,
dat het een soort rijke fantasie is.
Anderen zijn juist overtuigd dat het absoluut mogelijk is,
dat het echt waar is. 

Ik wil hier nu geen discussie over voeren,
ik wil mijn fijne gevoel vast houden die ik over heb gehouden na het zien van deze film.
Een film die mij tot op het bot heeft geraakt,
een verhaal die tranen van ontroering in mijn ogen bracht. 

Ik denk aan mijn mooie meisje die ik zo vreselijk mis. 
Wat zou ik haar graag willen knuffelen,
haar recht in haar blauwe ogen willen kijken.
Ik zou haar willen zeggen hoeveel ik van haar hou,
dat het houden van niet is gestopt bij haar overlijden.
Ik zou haar willen zeggen,
dat het leven zonder haar wel doorgaat, maar nooit meer zoals voorheen. 
Ik zou haar willen horen lachen, 
want wat kon zij heerlijk schaterlachen. 
Ik zou haar gladde blonde haar willen voelen,
mijn handen er doorheen willen laten gaan. 


De film, 
Heaven is for Real,
het heeft mij een soort troost gegeven.
De film geeft mij een warm gevoel,
een gevoel van hoop. 
En of het nu echt is of niet,
I don't care,
mijn gevoel is wat er toe doet! 
 ðŸ’•
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten