maandag 23 september 2019

Genieten


Muziek,
wat geniet ik van muziek!

🎵

Muziek,
die blij maakt,
die droevig maakt.

🎵
 
Muziek,
waarbij blije emoties komen kijken,
waarbij droevige emoties komen kijken.

 ðŸŽµ

Muziek,
waarbij ik keihard mee moet zingen 
(sorry voor hen die dit mee moeten maken 😉),
waarbij ik in gedachten ben verzonken.


 Muziek,
ik hou van muziek.

  🎵



 
Ken je dat? 
Soms voel je je wat minder fanatiek.
En dan opeens komt er zo'n nummer voorbij,
die een stoot energie geeft,
waardoor je opeens door het huis danst. 

 ðŸŽµ


Of zo'n nummer,
die jouw gedachten even aflaten dwalen.
Even in gedachten zijn bij......💗

🎵



En wat dacht je van zo'n nummer,
die je even weer aan het denken zet. 
Gewoon omdat de tekst of titel
je aanspreekt. 

  🎵


Tja,
ik zou nu natuurlijk deze hele blog
vol kunnen gooien met YouTube video's,
maar dat ga ik maar even niet doen. 

 ðŸŽµ

Wel ben ik benieuwd naar jullie muziek keus.
Dus ik zou het leuk vinden van je te horen. 
En dan zou ik het ook nog super leuk vinden om te lezen waarom je dat bepaalde nummer zo mooi vind? 
Laat je het mij weten? 

 ðŸŽµ

Fijne positieve muzikale maandag! 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten