maandag 15 april 2019

Oprechtheid



Wat voelde het goed, de vorige keer dat ik wat mensen in het zonnetje had gezet. En dat goede gevoel, dat positieve gevoel,  dat is uiteraard ook mijn missie van mijn "maandag positief bloggen". 

Dus ik heb besloten dat ik vandaag weer iemand in het zonnetje ga zetten. Dus naast de zon die vandaag al lekker schijnt, doe ik er gewoon nog wat zonnetjes bij. 


Ik ga de website (en de mensen achter de site) https://www.bloemwoord.nl/ in het zonnetje zetten. Want als ik ergens blij van wordt, als ik ergens positieve energie van krijg, is het wel van alle mooie kaartjes op hun site! Niet alleen de woorden, maar ook het uiterlijk van de kaartjes, het klopt gewoon helemaal. 
En wat kan ik mij goed vinden in de missie, lees het onderstaande maar even wat ik heb gekopieerd van hun site.  
 



Goed gevoel-kaartjes
Goeie zin en Bloemwoord kaartjes zijn kaartjes met korte positieve teksten in eenvoudige krachtige designs. Je gebruikt ze om aandacht te schenken aan momenten die je anders misschien voorbij zou laten gaan. Om een ander een hart onder de riem te steken, je waardering te laten zien, een positief gevoel te delen of om liefdevol mee te leven. Waar en wanneer je maar wilt. Kies een compliment- of bedanktekst voor een onbekende die je raakt met zijn vriendelijke lach, spontane hulp of fijne aanwezigheid. Deel ze uit in je omgeving, zomaar als een persoonlijk lief gebaar of juist als een verrassing. Van verbinding maken wordt je blij! 


Voor jezelf
Heb je voor jezelf behoefte aan iets positiefs? Trek dan één van de kaartjes voor een mooie gedachte, wat steun, nieuwe inspiratie, een verrijkend inzicht. Neem je favoriete spreuk mee in je portemonnee of plak 'm bijvoorbeeld op de koelkast als een reminder tijdens de dag.


Bijzonder gebaar
​De Bloemwoord en Goeie zin kaartjes worden ook gebruikt binnen bedrijven, winkels en instellingen als (extra) vriendelijk gebaar naar klanten of als onderdeel van trainingen, coaching, wellness- en therapiebehandelingen. Ze zijn niet bedoeld voor de wederverkoop. De intentie is het maken van echt contact, recht uit het hart, van mens tot mens. Met de kaartjes geef je aan cliënten, bezoekers, klanten, leerlingen...(vul maar in) letterlijk iets positiefs mee na een bezoek of een gesprek. Het raakt om zo’n kaartje te geven of te krijgen vanuit het oprechte contact met jezelf en de ander.





Ik heb al meerdere keren kaartjes besteld via de site. En ik ben super tevreden over het bestelproces! Ik word altijd goed op de hoogte gehouden via de mail, en de levering is echt snel. En wat ik ook zo mooi vind, het is echt zo mooi ingepakt, een echt cadeautje waar oprechte aandacht aan is besteed. Ik word hier echt heel blij van! 


Nemen jullie ook een kijkje op de mooie overzichtelijke site? Wie weet worden jullie dan ook geïnspireerd, geprikkeld, blij, getroost, en willen jullie dat gevoel doorgeven door middel van de kaartjes. 
 
En ik vraag het eigenlijk nooit, maar ik zou het super vinden als jullie mijn blog willen delen, zodat deze prachtige positieve kaartjes even extra onder de aandacht worden gebracht. Want wees eerlijk, van deze kaartjes kan je toch alleen maar een positief gevoel over houden? 

 




 
Ik eindig mijn blog met een positief berichtje voor jullie:
 (uiteraard komt deze afbeelding van Bloemwoord/Goede Zin) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten