dinsdag 9 mei 2023

I am back

 



Zo, dat is lang geleden zeg. Maar ik ben er weer. Back op deze fijne site waar ik eerder iedere maandag positief ging bloggen. Maar ik denk dat jullie dat ook alweer lang vergeten zijn, wat ik jullie uiteraard niet kwalijk neem. 

Het leven, wat gaat het toch eigenlijk snel hé? En wat gebeuren er toch dingen in het leven waar je vroeger , toen je nog jong was en droomde over later, nooit aan had gedacht dat het misschien zou gebeuren in jouw leven. En zo zie je maar dat je het leven nooit helemaal kan plannen, ookal hebben wij dat gevoel misschien soms wel. 

Je kan plannen maken, je kan fantasieën hebben, je kan dingen willen, je kan dingen juist niet willen, maar uiteindelijk besluit het leven op sommige vlakken wat er gaat gebeuren in je leven. En nu zal niet iedereen dat eens zijn met mij, maar dat geeft ook niet. 

Any way, ik vind het fijn om weer te gaan bloggen, al weet ik niet zeker of ik weer wekelijks achter het toetsbord ga zitten, maar ik wil wel weer met enige regelmaat wat gaan tikken hier op deze site. Hopelijk lees je weer gezellig mee. Maar ook als je geen zin meer hebt mij te lezen is het prima hoor. Ik ben niet moeilijkste niet. 

Pluk de dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten